Hahaa. Lueskelin tuossa muiden blogeja ja yllätys yllätys, aika moni oli liittynyt Unelma-kerhoon. NIIN MINÄKIN!

Ja Valitsin kirjat Tildan tapaan sekä Pientä ja suurta tilkuista. Ja hauskin juttu tässä on se, että viime viikolla olin ihan hiilenä kun ei kirjapakettia kuulu, ja soitin sitten torstaina Tammelle ja ihmettelin että missäs mun paketti oikein on. No ystävällinen täti siellä ketoi että tulossa on ja antoi koodin jolla pystyin sitä pakettia seuraamaan. Ja kas perjantaina se olikin jop meidän kylän postissa, ja aamulla sinne säntäsin pakettia hakemaan. Eihän mulla tietenkään ollut mukana sitä koodia, se kun olis tarvittu. Räpsyttelin sitten silmiä ja esitin hyvin tyhmää ym.. Ja niin suostui postin täti tämän kerran paketin mulle antamaan =).

Ja niin oli mun viikonloppu sen osalta pelastettu. Kivat kirjat oli. Olen ne jo kertaalleen selannut, mutta pitää vielä paremmin syventyä. Musta vaan tuntuu, että Tilda-jutut on mun hermoille liian tarkkaa näpertelyä. Mun kun täytyy saada nopeasti valmista, eikä saa olla niin kauhean tarkkaa. Mut ehkä mä joskus tässä niitä kokeilen ainakin.

Tarttis tässä suunnitella yhtä askarteluiltaa yhdelle yhdistyksellekkin. Jotain mitä nää ohjaajat vois tehdä niiten asiakkaiden kanssa, siis helppoja juttuja, jotka on yksinkertaisia toteutta, mutta silti palkitsevia ja näyttäviä. Huovutusta(neula) olen ainakin ajatellu, sekä ehkä paperin tekemistä. Mut harkintaa vaatii vielä.

Nyt taidan palata taas puikkojen pariin. Että saisi tuon villapaidan edes joskus valmiiksi.